Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Sea of Thieves – dylemat perspektywy
Na oficjalnym blogu Sea of Thieves pojawił się wpis głównego projektanta gry, Mike’a „The Mutinous” Chapmana, w którym porusza on temat perspektywy. Chodzi o to, czy w grze powinien zostać widok z pierwszej osoby, czy należałoby zmienić go na widok z kamery umieszczonej za plecami postaci.

Z jednej strony, widok pierwszoosobowy jest dużo praktyczniejszy. Patrzenie na świat oczami bohatera pozwala bardziej się z nim utożsamić; widok ten jest też bardziej realistyczny, bo nie obejmuje np. tego, co dzieje się za plecami postaci. Z drugiej strony, gracze lubią podziwiać wygląd i poczynania swoich postaci – w końcu po to w grze zaimplementowany jest system personalizacji awatara. Jak widać, sprawy pozornie błahe sprawiają najwięcej problemów twórcom gier.

Źródło:
"MiqT" - GRY-OnLine
Klemens
2017-01-12 17:22:28
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow